loading...
وبلاگ آشنایی با آموزه های دینی و زندگی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط turaj در تاریخ 1393/01/30 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت شما شکلک
وبلاگ خیلی خوبی دارید بهتون تبریک میگم شکلک
این روزا سایت های دزد و کلاه بردار پاپ اپ زیاد شده
من خودم با خیلی از این سایت ها کار کردم ولی واقعیت اینه که هیچکدوم حتی یک تومنم پرداخت ندارن. شکلک
اما میخوام یه سایت کسب درآمد از طریق پاپ آپ رو بهت معرفی کنم که از پرداخت داشتنش مطمئنم و خودم ازش دریافتی داشتم . به ازای هر آی پی 6 تومن میده.
تو اشتباه منو تکرار نکن سیستم هایی که تو تبلیغاتشون رقم های بالایی رو میذارن همشون متقلب و کلاهبردارن.
به نظر من در حال حاضر معتبر ترین سایت در زمینه کسب درآمد از طریق پاپ آپ همین سایته پشتیبانی تلفنی هم داره و به توهم پیشنهاد میکنم از همین سایت استفاده کنی. شکلک
ببخشید که وقتتو گرفتم امیدوارم همیشه موفق باشی شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به فرزندان خود بیاموزید که چگونه زندگی کنند و چگونه بمیرند که این دنیا ، دنیایِ آزمایش است . ما سعی کرده ایم با افتتاح این وبلاگ با تلاش دانش اموزان مدرسه ی شهدای بسیج و حاج اقا حسین متقی (که خیلی در افتتاح این وبلاگ به ما کمک کردن) بزرگی دین اسلام رابا کمک شما به همه ی مردم جهان نشان دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 785
  • بازدید کلی : 4,893
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش برای وبلاگ و سایت




    Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

    Get Adobe Flash player



    دریافت کد پلیر
    تاریخ روز